Personalni sastav Odbora za kvalitet Pravnog fakulteta:
- Doc. dr. Ivana Grubešić, menadžerica za kvalitet
- Doc. dr. Dženana Radončić, članica Odbora za kvalitet
- Doc. dr Sedad Dedić, član Odbora za kvalitet
- Sumeja Bajtarević, članica Odbora za kvalitet
- Ahmed Smolo, student
Bolonjski proces je naziv reforme visokog obrazovanja u Evropi kojoj je osnovni cilj da do 2010. godine izgradi jedinstveni EHEA – Evropski prostor visokog obrazovanja (European Higher Education Area). Ovako organiziran prostor evropskog visokog obrazovanja trebao bi da dovede do različitih sinergetskih efekata, povećanja konkurentnosti i veće pokretljivosti studenata. Reforma je započeta čuvenom Bolonjskom deklaracijom 19. juna 1999. godine, a počiva na nizu dokumenata i deklaracija u kojima se daju osnovni principi utemeljenja, izgradnje i djelovanja univerziteta. Naša zemlja Bolonjskom procesu zvanično je pristupila 19. septembra 2003. godine kada se obavezala da će raditi na ispunjavanju ciljeva Bolonjskog procesa u koji je do danas uključeno četrdeset i šest zemalja.
Najveći napredak u provedbi Bolonjskog procesa Bosna i Hercegovina postigla je usvajanjem Okvirnog zakona o visokom obrazovanju, objavljenom u Službenom glasniku BiH 07. augusta 2007. godine, te usvajanjem sedam strateških dokumenata kojim se stvaraju pretpostavke za provedbu bolonjske reforme.
U praktičnom smislu, Bolonjski proces podrazumijeva:
- Usvajanje sistema lako razumljivih i uporedivih akademskih zvanja,
- Usvajanje sistema sa dva glavna ciklusa (dodiplomski/postdiplomski),
- Uspostavu kreditnog sistema – ECTS,
- Promovisanje mobilnosti otklanjanjem prepreka za efektivnu primjenu slobodnog kretanja studenata, nastavnika, naučnih saradnika i administrativnog osoblja,
- Promovisanje i unapređenje evropske, saradnje u osiguranju kvaliteta s ciljem razvoja komparabilnih kriterija i metodologija,
- Promovisanje evropske dimenzije u visokom obrazovanju,
- Lifelong learning – cjeloživotno učenje,
- Aktivnije uključivanje studenata,
- Unapređivanje privlačnosti i konkurentnosti evropskog područja visokog obrazovanja.